Zarządzanie bazą klientek

Każda z klientek ma założoną własną kartę, na której możemy zarządzać jej danymi kontaktowymi. Oprócz tego ustalamy na niej kategorię biustu klientki (przyda się, gdy chcemy wysłać maile do określonych klientek).
Istotną pozycją są zakupy klientki - system pozwala wprowadzić aktualnie zakupiony towar i pokazuje całą historię zakupów. mamy tam również miejsce na dodatkowe uwagi odnośnie klientki. Z poziomu karty klientki możemy utworzyć dla niego zamówienie, a także wyświetlić historię wszystkich zamówień.
Mamy również informację kiedy klientka była u nas ostatnio.
Dla klientek możemy prowadzić program lojalnościowy. System pozwala przechowywać informację o liczbie punktów jakie "zdobyła" klientka, pozwala też oznaczać klientki VIP i dla nich notować osobne punkty VIP.
Każdą klientkę można bardzo łatwo odnaleźć nie tylko po imieniu czy nazwisku, ale także numerze telefonu czy dacie (co przydaje się gdy zrobimy literówkę w danych klientki).

Zamówienia

Często trzeba zamówić konkretny model/rozmiar biustonosza. System pozwala nam tego upilnować. Możemy wystawić takie zamówienie określając jego parametry ( producent, rozmiar, kolor, opis, uwagi). System będzie zbierał takie zamówienia i grupował je po producentach, tak, aby można było łatwo mieć nad tym kontrolę. Możemy w zamówieniach oznaczać czy produkt już zamówiliśmy, czy jest do odbioru, czy odebrany czy może zamówienie jest już zakończone. Wszystkie te informacje są wyświetlane za pomocą kolorów na liście wszystkich zamówień.
Gdy zamówienie jest do odbioru system pozwala wysłać email lub sms z powiadomieniem do klientki o konieczności odbioru. Ta sama karta pozwala również zapisać wynajem lub reklamację produktu. Umożliwia też oznaczenie wyjątkowych zamówień jako PILNE, dzięki czemu są wyświetlane zawsze na górze listy.
System automatycznie pilnuje odbioru zamówień - poinformuje nas gdy zamówienie nie zostało odebrane od 7 dni.

Marketing

Utrzymywanie kontaktu z klientem to podstawa sprzedaży. Dlatego napisaliśmy narzędzia które pozwalają na łatwą i bezpieczną komunikację. System pozwala wysyłać zarówno e-maile jak i sms-y (płatne) do bardzo określonych grup klientek. Przede wszystkim możemy odgórnie ustalić jak często klientka może otrzymać wiadomość (tak aby jej nie zrazić nadmiernym kontaktem). Następnie możemy wybrać do jakiej krupy chcemy wysłać wiadomości - czy do wszystkich, czy do określonej kategorii biustu, czy do osób które od roku nie były w salonie, czy może do naszych najlepszych klientek. Możemy również bazę odbiorców ograniczyć do tych, którzy zakupili jakiś konkretny produkt w naszym salonie, bądź nawet tych które nie zakupiły jakiegoś produktu.
Wysyłając wiadomości e-mail, możemy dodatkowo załączyć do nich zdjęcie.
Co najważniejsze! Zarówno e-maile jak i sms-y wysyłane do całej grupy mogą automatycznie generować w treści imię klientki. Czyli możemy zwracać się do klientki personalnie (np: Pani Katarzyno), co RADYKALNIE poprawia nastawienie klientki do takiej wiadomości. Wysyłamy wtedy setki e-maili, a wygląda to tak, jakbyśmy każdego pisali specjalnie do konkretnej klientki.

Statystyki

Wiemy jak ważna jest analiza sprzedaży. Aplikacja automatycznie generuje nam na stronie statystyki dotyczące zarówno klientek i właśnie sprzedaży. Na podstawie wprowadzanych danych wyświetla nam listę najlepszych klientek (takich które zrobiły najwięcej zakupów). Możemy jednym kliknięciem sprawdzić ile klientek było u nas dowolnego dnia czy w dowolnym okresie czasu (przydaje się, by sprawdzić czy otwierać między świętami). W jakich godzinach najczęściej nas odwiedzają czy w jakie dni tygodnia. Można też sprawdzić ile i kiedy przybyło nam nowych klientek.
Możemy zobaczyć listę najczęściej sprzedawanych produktów w określonym czasie. Lista może zawierać rozmiary a także może je pomijać, dzięki czemu łatwiej określić jakie produkty i jakie ich konkretne rozmiary są najpopularniejsze.
Można sprawdzić również statystyki zamówień, czyli co i w jakim rozmiarze czy kolorze najczęściej zamawiamy na prośbę klientek.
Osobną kategorią jest Analiza Excel - funkcja która umożliwia wygenerowanie do pliku Excel listy klientek z określonej kategorii biustu, czy kupujących bardzo określone rzeczy, wybierających określonych producentów, rozmiary czy kolory.

Bony podarunkowe

System umożliwia łatwe zarządzanie bonami podarunkowymi. Generuje unikalne numery bonów, pozwala wprowadzić ich wartość i okres ważności. Można oznaczyć czy bon został opłacony gotówką czy kartą. Umożliwia realizowanie bonu na raz lub w kilku zakupach. Pokazuje bony przeterminowane i automatycznie zlicza wartość wszystkich bonów niezrealizowanych.
Dla każdego z bonów system pokazuje czy był on już realizowany, przez kogo (aplikacja umożliwia zakładanie kont dla poszczególnych pracowników salonu), kiedy i na jaką wartość.